.i’m on my way to the future.

Friday, September 3, 2010

~m0od rayer... :') ~


*berempat adalah kami*


raye 2009 :)
^_^

MOOD RAYER MENGUASAI!!
yeahh! excited...! :D
es0k balik kampung! yeayy! :)
perak, wait 4 me keyh!

ticket : Transnasi0nal *yaya ckp bas cap ayam* tp still laju ouh! cepat smpai..ngee :p
        time : jam 9.00 pagi. platform 1@2...

sedih hiba pulak ase bile bakal meninggalkan bumi Kuantan ini...sem0ga berjumpe lagi jika umur panjang...ok sedih! :'(
utk ahli housemates 1308 dan ex-housemates serta semua kesayangan2 saya selamat pulang ke kampung masing2...take a g0od care of urself k..
3 minggu yang sangat bermakna utk kte semua keyh...hargainyer..hehe
raye, raye jugak FINAL jgn lupe..majuk die nanti...

sebelum gerak jgn lupe bace d0a...
بِسْمِ اللهِ اَلْحَمْدُ لِلّهِ سُبْحَانَ الَّذِي سَخَّرَ لَنَا هَذَا وَمَا كُنَّا لَهُ مُقْرِنِيْنَ وَإِنَّا إِلَى رَبِّنَا لَمُنْقَلِبُونَ، الْحَمْدُ لِلهِ الْحَمْدُ لِلهِ الْحَمْدُ لِلهِ، اللهُ أَكْبَرُ اللهُ أَكْبَرُ اللهُ أَكْبَرُ، سُبْحَانَكَ اللَّهُمَّ إِنِّي ظَلَمْتُ نَفْسِي فَاغْفِرْلِي فَإِنَّهُ لاَ يَغْفِرُ الذُّنُوبَ إِلاَّ أَنْتَ

“Dengan menyebut nama Allah, segala puji bagi Allah, Maha Suci Allah yang telah menundukkan semua ini bagi kami padahal kami sebelumnya tidak mampu menguasainya, dan sesungguhnya kami akan kembali kepada Rabb kami. Segala puji bagi Allah (3 kali), Allah Maha Besar (3 kali), Maha Suci Engkau ya Allah. Sesungguhnya aku telah mendzalimi diriku sendiri maka ampunilah aku, karena sesungguhnya tidak ada yang mengampuni dosa-dosa melainkan Engkau.”

last but least...kususun sepuluh jari memohon kemaafan diatas kekhilafan diri ini iaitu hamba Allah yang lemah...d0akan perjalanan saya selamat..aminn :)

keep in t0uch later k..luv yah! <3 :)) 
~salam perantauan~

No comments: