.i’m on my way to the future.

Sunday, November 28, 2010

keje baru, result dan small vacati0n :)

hye semua ! lately takda idea nak menaip pasal apa..apepun kebelakangan neh rajin benar aku meninjau2 salasilah hidup orang, dengan erti kate lain stalk la.heheh sorry la sape yg jadi mangsa2 tu tapi aku bukan jahat pun.just tahu sendiri je la bkan nak buat ape2 pun kan..just nak tambah pengetahuan.hehe macam tak logik je alasan kau :P kalau dah boring sgt itu je la kerja aku..daripada tgk tv yg dok ulang tayang tu ha lagi buang masa kan.heh tapi janganlah buat selalu ye.stalk mengestalk neh.sebab nanti kalau org buat jugak kat kau,kau suke ke.tak kan? eh entah.tak tau lah nok.huhuh seronok jugelah bace kisah hidup orang.habis semua tempat aku bace.dari fb, belog dan segala macam social networking.heee.


macam yg digembar-gemburkan hari ni mungkin result tawaran utk degree bakal keluar tapi macam biasa kalau pasal result ni aku tak amik tau sgt,tapi bila da tiba masa nak tekan butang nak tengok result tu haa baru segala mcam perasaan dtg...rasa nak pitam pun ada...punya la takut, cuak, nerves dan sebagainya..huhu manusia normal memang mcam tu..that's mean i have feeling la kan...ok boley senyum lebar i'm normal.haha apepun resultnya,ke mana aku bakal tercampak, doa saje yg mengringinya..tak kisah la mana2 janji dapat sambung belajar...ilmu ada dimana2 je kan? belajar sampai negeri cina pun lagi baik.eh dlm malaysia pun tak abis lagi k.huhu apepun doakan yg terbaik ye rakan2 yg seangkatan dengan saya...bagi yg sekapal pula kita kena mengharapkan keajaiban la derr.huhu g0od luck kesayangan semua ! kalau betul keluar hari ini roger2 la i k..i x dak kredit la nak roger korang..heh *alasan! mgkin aku kedekut sebenarnya..huhu*


ok..actually sedang bersiap siaga utk ke pulang pinang atau org pnggil pineng..boleh anggap sebagai small vacation la jugak neh sebab semua ikut walaupun sebenarnya mak ada kerja di sana..dan dalam masa  yg sama nak melawat kakaq sulung busukku itu..heheh hurmm.oh my, baru perasan da lame gila aku tak gosok baju..last buat ermm mungkin sebulan yg lepas huhu.tibe2 td iron baju terpikir eh apa aku buat ni.haha 'lame' gila kan..well masa raya haji lepas pun bukan aku yg gosok baju..dan pakai je shawl siap digosok.heheh.senang gila hidup kau budak pemalas ! =.=' so clearly la yg aku jarang keluar rumah kan..lebih tepat lagi memang tak keluar langsung...anak dara kan kena la duduk rumah jaga rumahtangga.confirm tak cemarkan nama family.eh ada kaitan ker? erkk.entah.damn ! hope it will interesting and semua berjalan lancar..tau je lah berjalan jauh...kadang2 seram sejuk jugak..kte kene selalu beringat kan..? minta dijauhkan dari malapetaka ya Allah..aminn :)


bye, budak gemok da nak pergi..salam :)


sedang berharap ade seguni syiling emas jatuh dr langit, 
utk buat bayar bil tepon.damn!
nak salahkan siapa? tangan yg mendail? tgn yg menjawab dailan? 
ok just salahkan telefon yg berada disitu.meminta2 utk digunakan.haih.
kpd yg berkenaan,nombor anda sgt wanted.


No comments: