.i’m on my way to the future.

Wednesday, November 9, 2011

entry serius mintak penampar

assalamualaikum
alloha cousin ! (ala2 lilo n stitch)

lame gila gua tak menjerit, menangis, menggila dan menjiwang dekat blog gua ni kan. kangen bangat sehh. semua gara-gara busy yang teramat sgt. ecehh yeker? ntahh. erm actually semangat nak rajin menulis tu pun mcm makin pudar. it comes and goes just like that.ye la drpd sibuk menaip utk ni bek gua menaip buat eseimen yg menimbun tuu kan. well memandangkan sekarang cuti mid sem *cuti yg da lame dinanti2kan. huhu so gua curikla mase sket nak menaip kat sini. mungkin ada yg rindu penulisan dari gua barangkali. hahaha *silamuntahhijau  ;p

dah separuh sem baru gua tempuhi. everything seriously kelam kabut gila. semua nak cepat. semua lecturer berebut nak buat kelas ganti waktu malam, hari weekend dan segala mase yg boleh nak dibuat kelas. semua gara2 lecturer bnyak activity pulak sem ni. dgn konvonye, kursus induksinye yg 2 minggu kot. kalau satu subject je yg effect tape lah, ni bape lecturer kiteowg ntah. mati la lepas cuti ni. kena kejar balik. nak catch up lg satu hal. ya Allah, bless me :(

tak payah nak merungut banyak, name pun STUDENT kan? just follow the flow with a smile ok :)  erkk, bosan pulak bila buat kerja non stop. sakit jiwa pun boleh. jd gua bnyak2 kan 'curik' mase lapang utk restkan mindaaa..KONONnye lah kan. padahal seharian aku tak wat pape =.=' name pun cuti. mane leh wat pape. kene rest je patutnyee. itu prinsip gua. errkk ? hehe

oh ye, dah tulis cerita pasal adik gua tp belum publish. takut pun ade nk publish. hahaha saje buat suspen. bila sampai seru nanti gua publishlah, takut ada yg ambil kesempatan pulak nanti (bak kate mak gua). chill k ;) tak tahu nak merepek ape dah. stay tuned ^^

AMARAN ! JANGAN CLIK PLAY NANTI KORANG MENYESALL !! 

tekan jugak ke ? kan dah cakap jangan. maaflah. annoying sungguh kan ? gua baru balik hantar kakak gua, tanpa bukak tudung gua menghadap laptop vaio mak gua. laptop gua tak boleh rakam. tibe2 bosan jadi gua bajet2 nak jd cam najwalatif kejap. saje nak test boleh ke upload video kat sini *alasan* erkk yang demam lepas tgk video gua ni boleh tuntut ubat kt gua ye. sorry ;p gua amatur je. masih belajar. sifu gua macam chipsmore, kejap ade kejap takde. sabar je lah. huhu gitar tu dah tua, dah lari tune. gua tak reti nak betulkan, reti kasi hancur jee T.T apepun mujurlah gua takde account youtube. erkk? dah2 again, maaf ya. kbai ;)


hey kawan lama, apepun yg jadi kat awk. 
be strong okay. i know u're tough :)

No comments: