.i’m on my way to the future.

Monday, April 12, 2010

~minat sgtkah....?

baru2 ni tgk bola!
wah mcm menarik!
n9 vs KEDAH
u know! aku x minat sgt pun tgk bola
tp bile da duduk depan tv mmg akan melekat..
yes! itula aku..huhu
sbb perasaan teruja nak tau sape menang.
mestilah nak tgk dgn mate sendiri kan?
baru best..huhu
so bile ayah pun ade depan tv memang remote akan ditgnnye..haha
x kan tukar channel lah!
tp aku berganjak ke depan tv lepas separuh mase p'tame...
sbb meng'online'kan diri sebelum tuh..
ouh lastly da ade mase tambahan pun keputusan tetap seri.
n9-1
kedah-1

haishh...lambat beno nk abisnye tp tgk maen x la hebat mane..
haha..suke ati je kutuk!
well permainan berakhir dgn sepakan penalti..
wah3..sgt teruja tgk pemain bola sepak kegemaran aku nk sepak kasi gol
siapekah?? ehem..
~Helmi Eliza Alias~
memegang posisi sbg penjaga gol KEDAH..
sgt hensem tahu?
baru jatuh hati padanye mlm itu..muahaha
tp syg! sudah kahwin lah!
biaselah aku suke wat research sejak cuti ni..
aku bkak blog and sume yg ade kaitan ngan die..haha gilo!
tp pic die x bnyak..pic time kawin bnyak ah..
x pe isteri die cun ok! pramugari MAS gitu..huhu

memandangkan die bnyak pic kawin so aku x nak upload lah..
x manis tgk..haha
ok klakar! ayah jahat! ayah gelak jer time die sepak time penalti tuh..
bola tersebut keluar ok! huhu
ayah ckp buat pe lah bg penjaga gol sepak..
bukan provision depe nak menyepak2 bola bg masuk gol kan..?
name pun penjage gol..hahak...
okla lastly kemenangan berpihak kat negeri sembilan..
*kembar pun maintain macho kan?*
ayark! e'an gatal ea skang..hahak
apepun...
tahniahlah..kali kedua da..
*bile nk kasi can kt perak pulak??*

haha..mmg x la kan..
ok! that's all...b4 that..
to kak fara, sile setia pd negeri asal anda eh...
dan2 die sokong n9 sbb kembar lawan...hahah
akaq! jgn marah..luv u! muaahx..<3
~salam~

 

No comments: