.i’m on my way to the future.

Friday, April 2, 2010

~this is an emo post...~

~02/04/2010~


pagi-pagi 2 april tahun ni....
niat di ati nak teman adik *die x ley tido*
aku pun online...sedar x sedar adik da tido.
tgh online fb...suddenly terbace status terbaru mila jirin...

''Salam. Din beramboi tlh kembali ke rahmatullah jm 12.30am tadi. Jenazah din beramboi esok (2 April) di No 2079 jln e 5 /12 tmn ihsan kepong jenazah akan dibenarkan melawat sebelum solat jumaat! Akan dikebumi di tanah perkuburan tmn ihsan kepong sebelum jumaat ! sedekahkan Al fatihah...."

errkk! terkedu sekejap...biar betol neh.
yg aku tau die masuk icu aritu...tp sbb pe aku x tau..
utk dptkan kepastian, aku bukak page arwah...
mmg bnyak page nye,cmpur ngan yg era n aznil punye pun ade..
abis sume aku view.pic2 pun ade.mmg sah..! x terkire bnyaknye ucapan takziah dr peminat and pendengar2 beliau...x semena air hangat terjun sekejap...
serius x dpt terime...sbb baru td tgk ulangan raje lawak tuh...
sedihnyee....tmbah sedih ble tgk pic anak kecik die yg x tau ape2 tu.
every morning dgr riuh pagi era..
pasni mesti suram da...pemergian arwah satu kehilangan besar buat kte semua.

apepun still kene terima kenyataan..allah lebih menyayangi die.dari-Nya kte datang and kepada-Nya jugakla kte kembali.
yg pergi tetap akan pergi kite yg idup mesti teruskan perjuangan yg masih bersisa.
ok! i'm sensitive lately...

yang kte mampu buat setakat ni hanye berdoa utk beliau dan sedekahkan al-fatihah....amiinn
semoge roh beliau dicucuri rahmat-Nya.
moge2 arwah ditempatkan di kalangan org yg beriman..

~salam~

agaknye mcm ni la perasaan peminat MJ dulu kan..
punyela aku kutuk..haisshh....
serius otak aku mcm membayangkan ape yg bakal dilalui n sedang dilalui oleh din beramboi...
sumpah takut! insaf...
*kesan tgk video kerohanian time ITC*
hanya kuasa Allah yg mengatur setiap kejadian..wallahualam.



No comments: