.i’m on my way to the future.

Saturday, July 24, 2010

~kuatkan semangat budak cantik!~


waaaaaa...!! :'(
nak menangis kat sini buleh..?

ok cukup menangis tu buruk rupe....anda kan cantik! *muntah hijau! =.='*
kenapa saya perlu siapkan assignment..? kenapa? kenapa? saya bukan budak law.dah tak ada.orang pesan jangan patah semangat masih ade jalan.jalan apa yg mereka maksudkan..? jalan ke highway? saya x nmpak apa2 jalan. tolong! sgt kabur.pasangkan lampu itu untuk saya.ada orang beritau mungkin kita semua akan semangat nak buat assignment lepas dpt $$$ dari kptm.ah! x peduli itu semua.da dpt x gembira x excited x de semangat pun nak buat assignment..? mengapa??!! 

saya nak! nak! nak! nak sgt itu.mak, ina da kecewakan mak..mak ckp if x ley go on law mak suruh sambung tesl...tapi mak...x boleh.ina x boleh dan x mampu..semua da terlambat nak menyesal.haishh.kenapa letak budak law kat kuantan? lain kali letak budak engineering kat situ.boleh mereka ukur bagunan2 tinggi merangkap tempat 'jin' bertendang tu...kesian, x pasal2 ECM, MEGAMALL dan yang lain2 jadi mangse.*kau da memang pemalas la budak!*

sebenarnye ape yg aku cube sampaikan adalah...assignment ++ sume tuh tak siap lagi!!! hari ini suda sabtu..sabtu ok! term paper legal apa cerita? global issue? sir shahril? madam shat? alahai...lemah semangat..sedih.takut dan dalam masa yg sama agak cuak bile fikir2 balik.dulu2 zaman2 sekolah x de rasa mcm ni pun kan..dulu x siap keje dtg awal pagi2 salin kawan punye.damn! ish3..teruk gila bila pikir balik.haissh! sekarang da lain.semua da besar da matang.x boley buat mcm tu taw nanti kene cop kat dahi 'plagiarism'..ha..nak ke..? akaq tak nak..huhuhuh

waaa...nak nangis lagi.*padahal x nangis pun* padan muka! sape suruh sgt rileks..sekarang nak salahkan siapa..? mak cik temah rumah sebelah..? huh! hai encik mood.mane la anda menghilang sehingga saya tidak ber'mood' selama seminggu ini..mungkin sekarang rase excited nak balik kuantan berjaya menghiraukan rasa gugup or resah hati ni yg tak siap assignment lagi..ok tibe2 bile fikir nak balik sane buat saya nak siapkan cepat2 semua itu..doakan saya k! luv u! cik assignmentss semua, please be easy with me..please! please! please! i'm begging..ya allah permudahkan segala urusanku..aminn...

*sedang menampal di dahi*
"JANGAN KACAU BUDAK CANTIK BUAT KEJE"
ok abaikan perkataan yg tengah tu.budak perasan mmg mcm tu.maafkan die yea.
awak:
terima kasih utk semalam.saya sgt risaukan keadaan awak.saya harap awak jaga diri elok2...jangan buat ape2 keje and dengar cakap doktor ye awak...you just need a rest..take care and i miss you! :)

~salam si lazy girl! =.='~

No comments: