.i’m on my way to the future.

Thursday, July 22, 2010

~no other~

awak.awak.awak.awak.awak.
pd mulenye saya x tau nak tulis apa..sebab saya tak nak pisang berbuah berkali-kali.cukupla sekali je kan.kadang2 setiap kata2 dan perlakuan yg keluar dari diri ni tidak disengajekan dan tak dirancang pun.jadi sebelum memulakan bicara sy nak mintak maaf sebab selalu sangat buat awak terasa.saya akui sikap mcm tu lambat laun boley makan diri sendiri kan..?

awak
tak pernah saya jangka akan pernah kenal awak dengan lebih dalam.awak pun akui awak memang susah nak dekat dengan org baru kan.pendek kate mcm just mind ur own business la kan? tapi suda ditakdirkan perkenalan itu tak berhenti di situ.dari semase ke semase macam2 bende yg jadi.sampai satu tahap masing memerlukan antara satu sama lain.handphone dan laptop jadi teman mesra kita kan.umpama menggantikan tempat awk sebab awk jauh.tapi kadang2 awak marah saye sebab x hiraukan awak.sebab saya terlalu asyik dgn dunia maya saya sendiri.

awak
awak tahu x awak da berjaya buat saya tersenyum.saya sgt bahagia bile tahu saye berjaya buat org sayang kat saye sebab dlm mase yg same saye jugak sayang org tu.means takla sy 'sebok sekor' kan.pada mulanya kotak fikiran saya selalu berlegar2 words ni 'am i insane?' tapi saya biarkan je words tu terbang melayang2 dlm kepala saya.kenapa macam tu ye awk? sy pun tak tahu kenapa.pada mulanya jugak saya cube utk buang perasaan itu jauh2 tapi tak boleh la awk.sebab tu saya tanye kawan2 saya "aku ni baik sgt ke ha smpai org senang nak dekat"..mungkin org yg tak kenal akan ckp saya perasan or whatever tp sy x kisah lgsung.hehe :)

awak
kita selalu gaduh kan.? kadang2 bende kecik pun kite nak ambil kira.maaflah awak saya x biase.kdg2 bnde yg kecik tu saya buat sambil lewa je sebab tu ayat saye selalu kasar kan? mngkin awak tak biase tp x pe saya cube adapt dgn cara dan kehendak awak.saya x paksa  diri sy pun tp tanpa sy sedari sikap yg awak ajar tu buat saya lebih hargai orang sekeliling.terima kasih bnyak2 awk.awak,maaf sebab pernah buat awak menangis sebab saya.bnyak kali.sy tahu,sejak dulu sampai sekarang.saya takde niat nak buat hati awak merana.

awak
setiap malam kita buat heart to heart conversation.sebab ape? sebab setiap malam kita gaduh.dan setiap malam jugakla saya jadi penyebabnye kan.kalau x ada kaitan dgn phone call mesti pasal online.maaf awak! buat awak sakit hati hari2.i'm not perfect.saya selfish kan awk.tapi ape yg saya buat tu tak bermakna saya x sayang awk.saya sgt tak suka bile kte gado.sometimes certain thing tu easy to forgive but hard to forget.

awak
saya tahu awak sedang sembunyikan sesuatu dari saya.tapi saya rasa saya tahu apa dia.sedaya upaya saya buang jauh2 tekaan yg saya fikir tu.mungkin susah utk saya terimanya meskipun bende tu berkemungkinan tepat.semuanya mungkin ada kaitan dgn masalah kesihatan yg awak hadapi.saya harap sgt bila telefon awak saye dgr suare ceria awk.x nak dgr awk batuk2 lagi.cepatlah sembuh wak! macam saat kte jumpe dulu.awk ceria dan nakal.saya rindu awk yg itu.awak kerap sangat tanya soalan kat saya.buat saya kelu nak jawab.awak suruh buat pilihan.itupun saya terdiam x tau nak jawab ape.setiap soalan mesti ade jawapan kan? dan jawapan utk setiap soalan awk tu saya nak simpan sendiri letak senyap2 dlm kotak hati.mungkin ia x adil bg awk tapi sy tetap nak buat jugak.

awak
'what would u do if u know that i'm gonna die'
awak selalu tanye mcm tu.awak betol2 nak tinggalkan saya ke? sampai ati awak.saya tak tau ape akan jadi kalau ianya betol2 jadi tapi saya nak awak tahu sangat susah utk saya terima kenyataan itu.awak, saya menangis saat taip ni.sebab tu bila awak suruh saya kol saya diam.mintak maaf sebab buat awak rasa x dihargai saat itu.minta maaf sgt2.saya tahu kata2 maaf dan sorry saya da x de bawak ape2 maksud bagi awak kan sebab hari2 awk dgr.awak da penat,x larat dan sakit utk laluinye lagi kan.

awak
jujur dengan saya.saya keep on doing the things that u don't like.awak suruh saya stop tulis blog ni saya tak stop.dan mcm2 lagilah yg saya buat ikut suke saya.jadi kalau awk da penat nak hadapinye please jujur dan saya akan bawak diri ni pergi.tp please jgn tggalkan saya sebab saya ade org lain.jgn pernah ade istilah undur diri demi kebahagiaan org lain.ok awk? awk tahu kan kite sama2 memerlukan.awk penting bg saya dan saya penting bagi awk.kalau saya tak mesej atau call tak bermakna saya tak ingat kat awak langsung.just mungkin saye memerlukan mase utk diri sendiri ketika itu.saya juge manusia biase wak.tak lari dari tugas dan tanggungjawab laen. 

rasanyer da takde ape2 lagi nak ditulis tentang awk.if ade nanti saya tulis lagi ye awk.it is my pleasure to do anything just for you.sebelum saya akhiri nada hati ni saya nak awak tahu yang saya sangat2 sayang awak.! i dunno whether i can get through everything without you.as i said before if i lost u it means like i lost one part of my body and it might be my heart.if u're gone,u're gone wif my heart then i'm heartless.
~salam sayang dari saya! :) ~

 ok da siap pun keje sir shahril...apa yang anda baca kat atas ni la die sinopsis a.k.a summary for the case Donoghue v Stevenson..kesian siput jadi mangse..ahahaha :p ehem! ade kaitan tak..? da macam surat cinta utk sir pulak amboi! jgn melebih ea.huhuhu agak2 kalau anta mesti dapat full mark kan..hak3..ok cukup2! ade org suruh publish cepat2...due time pukul 10..hehehe luv u!



No comments: