.i’m on my way to the future.

Friday, July 2, 2010

~si hijau. cium sampai berkilat!~

tajuk post agak ke'blue'an disitu.ahahaha. tidak3! otak saye masih suci.mak x ajar mende2 begitu.uhuhu
mungkin ramai yang dah tahu bahawa dengan menghidu buah epal atau pisang secara tidak langsung dpt mengurangkan berat badan.secare saintifiknye i dunno how is it function.lupe nak kaji.hahak!
dan kesahihan fakta tersebut pun x brape nak sure tp aku da google mcm2 fakta dan opinion yang ade.mostly mengatekan fakta itu benar dan tepat..heheh

ni nak buat perbandingan eh.tgk taw!
yang dlm plastik same kilat ngan yg luar tu kan..?

nah. ni yg da dikuarkan dr plastik. x sama kilat kan..?
nak tau nape?
sebab da due hari satu malam aku cium a.k.a hidu epal tersebut..siap tidur ngan die lagi taw..ahaha
cakap la ape korg nak ckp I DONT CARE! sbb aku mcm da addicted smpai bwk gi mane2 je epal hijau ok.mkn x jugak.ahaha weird!

hasil dari itu buah yg kusam jadi licin berkilat tahu? klakar pule.kui3.
*sape nak buah die berkilat bg kat aku ye.*
(tp epal hijau sahaje baru bley kurus! :p)

ahah nak selitkan ini jugak! i luv apple! :p

dan ini! minah arab sesat! sile abaikan :p
nak mate cantik kenela rajin makan buah ye..
*tibe2 je! :D*

baiklah sebelum ade pihak yang muntah hijau let me end this post k.
macam yang aku cakap td mungkin ramai yg dah tahu tp benonye ade je yg x tau.sbg contoh bile aku dok usung epal hijau tu merate or bwk tido.ramai yg dok pelik and tanye "buat ape dgn buah tu..nape x makan nape bau je.??"

aiseh penat den nak jawab.bile jawab pun ade yg cakap aku tipu..x kan la bole kurus dgn bau jer.ape2 la korg yang penting aku buat jer btol x btol selebihnye aku serahkan kat yang atas nun k..hehehe
baiklah itu saje 4 now.lastly hidu epal x pe jgn hidu ganja ok! agagagaga :p
~salam si penghidu epal!~

No comments: