.i’m on my way to the future.

Monday, July 5, 2010

~what's wrong with me..?~

~05/07/2010~
5th July already kan? first of all...
happy besday my dear friend!! *zur azureen bt zulkifli*
sorry if i type ur name wrongly..
merangkap class rep for this foundation program...thanks for everything zureen!
u're so sweet and caring u know!
love being with u..so, have a blast on your birthday girl! :)

orait end with besday girl...ape kene mgena tajuk post di atas? ermm x de kene pun..just lately i dunno what's wrong with me...nak citer malu tp x pe biar aku simpan sendiri..kalo ade yg nk tau hallo hallo gue sendiri k... :p tapi yangg pasti otak aku serabut sgt sekarang..yup mmg luaran aku nmpak cool. itu da mmg sifat semulajadi aku..x reti nak buat muke stress camne.mak x ajar barangkali.tp hakikatnyer bile stress i can't sleep well.and lebih suke menyendiri. hanye mereka  yg kenal aku je yg akan faham.

currently in my mind:
-term paper yg masih berterabur
-presentation demi presentation yg menanti
-asssignment yg memeningkan
-org sekeliling yg macam2 hal.
-pening pikir nak dok sebilik ngan sape? *x bersedie lg nak say bubye kat sekilau =.='* 
-homesick *yg ni mungkin la tp aku bukan jenis camtu sgt* tp nk sgt balik rumah! bole rileks sikit.

actually bnyak bnde lagi yg bikin aku pusing.name pun student kan..? mcm2 bende kene ngadap.
aku hanye mampu mohon kat Allah semoge beri kekuatan tok aku hadapi sume ni.i might look strong but i'm weak inside.alright now i feel release skit. itu gunenye blog kan? mcm soulmate kte pulak bole tulis semue citer yg best dan yg x best.terima kasih.salam sayang! :)

nota utk awak.

"awak...pada mulenye saya ingat awak pengganti die...tp nmpaknyer awk tak setanding die..die lebih bermakna dalam hidup saya. x de sape dpt gantikan die dlm hidup saye smpai bile2. sehingge saat ini pun bayangan die tetap mengganggu fikiran saye...mungkin saya konfius dgn perasaan sendiri.maaf! saye tak kuat mcm yg awk sangkakan. saya x tahu mcm mane nak hadapi awk di hari2 yg bakal saya lalui nanti...maaf sebab penah muncul dlm hidup awk dan buat awk keliru smpai ke tahap itu...saye x penah menjanjikan ape2 utk awk.i might start ignoring u but inside,i'm still thinking of u.i hope u will understand."

p/s: to all bloggers jgn salah anggap yea..ini x de kene mgena ngan aku. aku tak jiwang mcm ni! :p

No comments: