.i’m on my way to the future.

Tuesday, November 23, 2010

first day !

assalamualaikum bloggers ! :)


sekarang saya suda mampu senyum.sedikit demi sedikit i'm getting use with the situation.suddenly got spirit pulak.heheh.ok i'm trying to forget everything so i make myself busy...as the first move, I do so much housechores.dengan erti kate lain, aku menyibukkan diri dgn wat keje2 umah..hurmm takde lah bnyak mane pun  kejenye tapi seboleh yg mungkin aku mengelak dari dunia aku yg sebelum ni.sebagai langkah pertame aku letak hp aku jauh2 tau...sorry my beautiful white nokia..
choii, hp cikai nak kecah !


semalam agak sesak nafas tgk bilik tu yg macam lepas kene natural disaster...oleh itu i spend mase aku dok memerap dlm bilik dan kemas ape yg patut..ape yg patut? banyak yg patut tahu.huhuh mule2 kene 'bogelkan' katil...
nah semua aku campak bawah,puas ati !


tilam tu still berplastik smpai skrg x cabut.nak tau kenape sbb best tau rasa sejuk je tido.hehe 
serius ni x tipu.tak panas pun. :)
dan ini selingan ! heee
tengah 'cube try test' shawl yg sedap dipakai.dan ianya bukan milikku.huhuh *damn! mateku nmpak gila eye bags =.='*
done with the bed,sekarg baju yg bertimbun minta dilipat.adess
dan rasanya ini bilik paling disaster abad ini.hahah
eh tak,sebab kejap je disaster mcm ni.satu malam je.heh.
seminggu punye baju.x banyak pun kan.haish

dan last but not least,
saya rindu tuan badan yg beri saya bear cikdak ni !
rindu nak tido sebelah2.
rindu nak teman lepak dan online smpai 3 4 pagi.
rindu nak shopping paling jimat.
rindu nak dengar suare annoying suruh mandi.
miss you so much yaya :)

bila bisa bertemu kawan ?
.love.

hey u, i'm ignoring u.don't u get it ?
u throw me away then want me back ? 
huh,nak saya pinjamkan cermin?
jangan berharap ape2 lg...
ya allah, Kau ambil seorg dariku 
dan kau kembalikan pula sejarah silamku.
mengapa kau munculkan dia semula dlm hidupku ?
berikanku petunjukmu ya Allah...


No comments: