.i’m on my way to the future.

Wednesday, November 24, 2010

zon larangan.



salam readers !


hari ni terus menerus dgn usaha untuk menyibukkan diri lagi.kali ni spend mase kat luar rumah pulak.dan mak x de untuk 3 hari ni pegi kedah ade kursus.so maknenye memang bertambah la keje aku kene buat.ok itu best dan tak best utk didengar.best sebab mesti busy and takde lah spend mase wat perkare lagho kan? dan tak best sebab penat la akaq..ketaq lutut akaq dek.huhu ah x kisahlah sume tu cakap bnyak kene buat juga kan. tanggungjawab der tanggungjawab :)


tajuk post di atas adalah peringatan dari ayahanda terchenta. katenye kat luar sekarang bahaye.sile jgn suke melepakkan diri sgt kat luar sebab ade shhhhh..bende bahaya..dan kalau sidai kain pun tgk la kawasan sekeliling ye.bak kate org musuh ade je dimane mane.dalam selimut pun kadang ade.eh itu peribahasa la.hehe hurmm mesti org tak paham ape yg cube aku sampaikan.ok sebenarnye weeks ago my sis terserempak dgn makhluk yg badannya bersisik dan bercorak batik.haa ape tu? tegak la bulu roma den nak habaq kat sini.paham sendiri la ye.dan aku sendiri pun penah jumpe menatang tuh tapi kaler hitam, die tgh ambil angin kt bwh pokok.yg mungkin sbenarnye nak balik ke 'rumah' die..dan paling best mase kakaq i jumpe tuh kan memang la makhluk tu tgh dok main2 dgn kucing kami.tak tau la kucing yg mane satu..ouh mintak dijauhkan la lepas ni.


dan sampai sekarang tak berjaya nak tangkap lagi..dan kadang2 hujan, mak cakap sebab tu die keluar dr 'rumah' die.oh scary lah...tahu tak, bila teringat ayah cakap "jangan dekat sgt dengan almari kat luar tu takut 'dia' ade kat celah2 tu"..hmm memangla aku tgh sapu daun kering kat luar terus tinggalkan keje tu terus masuk.haih bukan penakut tapi akaq nak idup lame dik..banyak lagi dosa akaq ni dik.hehe tapi kalau da takdir tak leh nak tolak kan.terima je la..


dan buat masa ini kawasan laman luar rumah adalah zon larangan buat aku.yep memang aku perasan aku da jarang lepak luar.panas ouh.and malas.huhu hurmm dats all for now i guess..oh ye esok nak buat ape pulak eh ? :)


"kalaulah dalam hidup ni ade butang RESET kan best ! boley start all over again" 
ciplak dari fb sendiri :) *

senyum selalu
salam


terima mesej tak best tadi.haish.sabar je lah
diam2 saya rindu awak :'(

meooww saya pandai makan cekmekmolek.
lepas ni mesti molek mcm tuan die :)
nokia putih da lame tak berbunyi.
rindu nak dgr lagu club can't handle me =.='




No comments: