.i’m on my way to the future.

Friday, May 13, 2011

hari keempat




as-salam...

hari ini hari khamis.bersamaan hari keempat bercuti.ehemm masih berharap something g0od might happen or else i might die with these routine everyday =.='

hari ini tak buat ape2.tgk tv pun tak.misi 10 hari ni nak padam semua inbox email yg ade 7000++ tu.bnyak gila.semalam je da berjaya delete seribu.ade lg almost 6 ribu tu.haish.penat la.da la aku jenis nak kena baca satu persatu mail tu baru boleh delete dgn ati tenang..kalu tak tgk selagi tu takkan didelete.itulah aku...hehe ade gak roomate penah cakap "ala delete all je lah kan senang"..nope.memangla senang tapi takut terdelete benda2 yg penting.ehem aku pun tak tau mane email yg penting dlm tuh semuanya lagho belako jer..faceb0ok punye hal je yg memenuhi inb0x tuh.haha and now aku amalkan sikap bila online bukak email sekali.macam roomate aku wanie selalu buat.senang sikit.bila ade email utk faceb0ok leh delete terus on the spot.takde lah berdebuk bnyak skali tiap kali bukak email tu kan..hee

oh oh.lately asyik black out jer.bikin gua panas derr.petang td tgh syok mengarang satu entry tibe2 black out.nasib baik auto save, bukak alek da ade daaa.malam ni i berani bet u akan black out lagi.haih something wrong somewhere with wiring sederet rumah kat taman perumahan neh.org lain elok je ade sederet ni je takde.ini tidak adil tidak adil.haish.well, kelmarin takde semalam pun takde.we will see what about tonite.be prepared je lah k...

lately i use to be so emotional.ayat semua nak jiwang, lagu yg dengar semua nak mendayu2 liriknye pulak semua nak yg bakal mengundang titis2 yg tak sepatutnya muncul.one word, kuat.yes.i have to be strong.when the love one trying to avoid themselves from you.they must have a very good reason why they did that..what ever happen on future onwards i wish i can face it ! insyaallah. well, as a human being i can't deny how hard to be me.jadi hari ini i bet with myself not to let any tears fall down on cheek anymore.can i? hope so.trying to put a smile on my face and it becomes fake.hodoh rupanya.haish

dulu, I selalu ignore text and calling org yg I rase tak berape nak penting.some of them adelah my ex, bf adik angkat I and kawan2 yg kenal dekat social  networking.for me they have another reason to contact me,not as a fren.hurm.senang je aku judge org kan.diorang nak berkawan je kot.sekarang bila semua da senyap menyepi padan muka aku kan..

karma do exist people! and now bila org yg kte rase betul2 penting bg kte buat mcm tu kat kite baru tahu ape org2 tu penah rase.rasenye sgt tak best,everything u done seems like always wrong to that person.and foremost it was like menanti sesuatu yg tak pasti and everything macam sia2.when this happen all I can do is just to be patient.everything happen must have its silver lining kan?  I pretend to be cool but somehow I failed.seriously I am not tough as people might think I am coz I am tough from the outside kan, sampai my fren use to ask me,

 “ean, u ni tak penah ade masalah ker? Tak penah tgk kau marah2 tak penah tgk kau runsing2 or berkerut dahi tension ade masalah.cerita kat kteorang masalah kau pun tak penah.seronoknye jadi kau kan.tak penah ade masalah.”

Sorry my fwen, u guys are wrong.totally wrong.hurmm actually it was my type everytime I got problem I just keep it by myself.tak biase la nak cerita kat sape2 ni.rasanya orang lain pun ade baaaaanyak sgt masalah diorang yg nak kena pikir.so I dun think so if I tell them mine, they would help in anything.lagipun menambah memory file masalah dlm kepale diorang lagi adelah.betul tak? Takkan tak pernah alami situasi mcm ni kot? Kte tgh ade masalah then kwn dtg mintak tlg selesaikan problem die.mesti pening kepale tu nak pk mane satu kan? So I rather to keep everything by my own.when necessary jer I will tell specific person and insan yg terpilih to help me.yup,jgn pelik, that’s me.. ;)

itu semua tak penting, yg penting 


"setiap masalah ada jalan penyelesaiannya." itu yang pasti..

and dun forget to smile everything will be alright..
^_^


end my post.toodles peeps ! :)



awk, I think I’ve almost get crazy
when u text me I got t0o excited 
but then it end up very s0on.
u’re not excited as me.
btw, thanks for texting me.
                                                                                                                                                                        


No comments: