.i’m on my way to the future.

Saturday, May 14, 2011

hari kelima

                   Kenapa tajuk post kedua ketiga keempat semua? Nak tau kena bace smpai habis ;)
Assalamualaikum
Alhamdulillah dah hari kelima bercuti. And again thank you Allah still alive. today is much different from yesterday.hari ni takde dejavu and I’m glad. Well, hari ni bgn agak awal.dapat mesej dari seseorang. “selamat pagi” cukup dua perkataan itu yg mampu buat aku tersenyum seharian.terima kasih kpd si penghantar.walaupun da reply tp x dpt respon,its ok. I know u 
have the right reason for ur act.

Hari ini hari jumaat.adik, kakak bersama suami dan kawan kakak dari sarawak akan balik hari ini.jadi rumah perlu dlm keadaan lebih kemas drpda biasa.jadi masak juga perlu lain sedikit menunya.tengah hari, mak balik awal dari biasa.pukul 11.30 da t’dengar bunyi hon kereta mak menandakan seseorang perlu bukakkan pagar.tp selalunye mak yg turun kereta bukak sendiri.sbb kteorg dlm rumah ‘lambat’ bg respon.teheee

Farah dan aku mcm pelik, eh,awal la mak balik hari ni.dekat dapur mak bisik “ina, jom teman mak pegi ipoh.ade keje sikit.takut pegi sorang nanti mengantuk takde org temankan,payah.” Oh mak. Silap org la mak ajak.kiteorg ni memang kaki jalan kan.dgn segera kerja2 memasak disegerakan.farah pun nak ikut jugek.ayah tak ikut sebab pegi solat jumaat.si kecik tu pun ikut juge.

Hermm perjalanan memang rase panjang je.banyak betul kereta.sampai kat destinasi hujan pulak.lepas setengah jam berurusan dgn org kedai tu berkenaan barang sekolah mak, we all pun blah.mak tanye nak pi mane.ehem.dgn laju jer mulut ni sebut “ipoh parade jum.shopping.hahaha” but then mom refuse to go there.she said “alaa, jumaat ni malas la masuk pekan tu mesti sesak.jum makan mi sizzling yg sedap kat kampar nun” sizling pun sizling la.tengah lapa pun.muahaha

Malas cerita panjang.nah tgkpic k ;)
ini muka saya bila tgh tension tgk hp -___-'
maaflah sy bosan.wat iklan 100plus jap.huhu
ini budak lapar yg habiskan.licin gila,baguslah!
 *farah ye bukan aku* 

try men game ni.best2 ! :D 
siap ade penonton.malu la gak sbenarnye.haha
3-5
tgk sape menang..ok aku kalah =.='
*farah n me*
people said we both just like a twin.masuk kedai td 
"eh,u all adik bradik eh?"
ermm are we look alike? huhu
ada yang kata ini seni :P
mak cakap aku da boleh keje kat pam minyak utk cuti ni.haha

Ehem.tajuk entry lately semua kedua ketiga keempat.ape semua tu? Huhuh well.actually tu countdown sepuluh hari permulaan cuti sem saya.just wanna know whether it is getting better or takde perubahan.huhu hari pertama sampai hari kesepuluh.well setakat ni hari kelima alhamdulillah I’m happy.and the very g0od news I’m not crying today.yeay I can make it.da ea, x mo sedih2 da..congrates to myself. hehe everything happen atas kehendakNya kan? ;)

*action kamen*

Hari ini berakhir dgn baik.berharap agar esok bermula dengan baik dan berakhir dengan lebih lebih baik.i just need it.untuk naikkan semangat.untuk kembalikan diri ini yg dulu.sampai my sis pun tegur mase solat mghrib semalam “heyy, sembahyang la cepat! termenung pulak die” oh my, aku termenung sambil berdiri dengan pakai telekung b4 nak solat mghrib.damn tak tau ape aku pkir waktu tuh.mungkin tengah down sgt duk terbayang ape die buat smpai tak angkat kol and tak balas msj aku..damn, I hate the situation.mcm org bo**h je rase..itu da kes serius kan? Alahai.

i think that's all for today.may tomorrow bring something GdoubleOD *GOOD* to me and everyone of you.happy weekend uolls <3 :) as-salam. 


Nota utk awk,
Awak, thanks sbb teks sy malam ni.we had heart to heart conversation kan? Seriusly I dunno what happen to us.awak ignore call saya awak ignore text saya.saya sentap tahu? Tapi takpe sy belum penat lg nak tggu awk.tak penah penat awak.tp jgn sampai saya penat tau wak sbb once it happen I afraid I won’t turn back for u anymore.soal hati, bukan boleh buat main2.bukan boleh paksa nak suka tak nak suka.kan? kalau saya berhenti berharap then that’s it.i’m done with you.can’t stand it anymore.but then I still c0ol, be patient as long as I can.u know why? Because dear, it took so long just to feel alright..it take forever to forget about us u know..u dare me tonite.to prove that I’ll do anything for you.yess I can.but then will you do the same for me? I dun have the answer but u did.tepuk dada tanya hati.till next week if I can’t fulfill ur hope I’m wondering what might happen to me? Hurmm whatever it is I’ll try my best ok.suka saya dengar lirik lagu aizat feat 1st edition ni “dulu kita satu jiwa satu impian susah dan senang kita bersama..namun itu semua hanya sementara…” this lyric keep on playing on my mind lately.and sometimes it bring me tears.but for now on I will make sure the tears won’t exist anymore.awk, i love you till the end.i can't deny it.i miss you damn much.take care.tata J
*it comes from my heart, hope that u read this* 



No comments: