.i’m on my way to the future.

Wednesday, June 1, 2011

mencari idea.

assalamualaikum.
halooo...tak tau nak tulis ape..sedang mencari idea untuk menulis entry 'yang teristimewa' lagi. mungkin versi lain atau mungkin utk orang lain.will coming soon.*kalau rajin.hee* 

"ina, belajarla menjahit langsir.." mak berkata sambil mata mak tertumpu dekat screen laptop.
*diam* sambil tgn cas hp.
"bukan susah pun.pastu ambik tempahan, nak raya ni ramai org cari tau.."
*diam lagi*
"takpun belajar buat coklat.."
coklat? utk ape, ermm orang kawin kut..*monolog dalaman*

aku angguk dan terus berlalu..maaflah mak, anakmu ini macam da putus harapan nak buat ape2..takde hati dan perasaan ke arah itu mak. all i know i want to get up in morning, survive and go back to sleep. in addition there's no one that want to encourage me to do that kind of stuff mom. bukan mak tak bagi cukup courage but i dunno what to say. actually i'm still in the frustrating mood. it's empty...haih..tgklah, ada jiwa, ada harapan lagi anakmu ini nanti bangunlah dari tidur yang 'panjang' dan alam tidak sedar ini...

tengoklah bagaimana aku memang tidak banyak bercakap dgn org dalam rumah ni, aku da ckp kan? haih. aku pun rase aku da berubah. da seminggu tak bercakap dgn adik aku, farah. ade selisih faham sikit. but then dia macam biase je ade cakap2, tanye itu ini, ade ajak pegi pasar jugak cume aku yg hanya bg respon angguk dan geleng je. malas nak bukak mulut ke ape ntah.ade emas agaknye dlm mulut ni.dan kadang2 tanpa sedar tindakan itu bagi effect dekat aku utk tidak bercakap dgn semua org. ermm ape kene entah. ish3.

pelik je bile pkir balik, ade siblings ramai cenggini pun i keep on silent.agaknye kalau aku anak tunggul tunggal.konfirm duk sebok sekor je agaknye..ish3..ehem, adik beradik ramai sampai berbelas2 org pun belum tentu dapat menggambarkan personaliti kita yang konon becok dan pandai berinteraksi..it's all depends on ourself how we bring ourself in front of others and how to bear with them.


ok rindu moment ini.
insyaAllah jika takde halangan hujung tahun akan ada majlis begini
semua berkumpul. itu yang saya mahukan saat ini.

baiklah sampai sini dulu
assalamualaikum
iloveyou k bye :)





ok i admit actually,
making people mad is my hobby.
and you're my favorite ;)

No comments: