.i’m on my way to the future.

Friday, July 8, 2011

lapan julai duaribusebelas

.assalamualaikum.

hai awak.
saya ingat hari ni hari apa.
tapi maaflah saya lambat wish awak.
saya mengingatkan 3 orang kawan kte utk wish awk 
tapi saya sendiri terlupa. saya belum wish =.='
again, sorry k.

awak,
lame gila tak jumpe awak.
lame gile tak tengok muka tak dengar suara
dulu kte rajin ym. bila cuti ajak webcam. saja hilangkan bosan.
and nak tau tak,
sebenarnye rindu lah.
banyak benda
rindu nak pegi kelas sama2
awak siap awal gila. mula2 saya tak biasa tapi seriously lama lama 
saya suka sebab awak ajar sy supaya hargai masa.terima kasih awak.

rindu duduk sebelah dalam kelas
macam belangkas. sorang tak datang semua tanye 
mane pergi lagi seorang tu. hehe
kerja semua tak boleh pisah. mesti satu kumpulan.
kadang tak tidur malam buat assignment.
rindu nak makan megi tgh2 malam mase buat keje same same. 
nak perisa tomyam pedas. hehe
rindu nak keluar pegi mall berdua aje.
habis kelas, macam bosan ok jom jalan kaki pegi ecm mega tak pun kp.
tak kire dekat ataupun jauh, berdue pun boleh. takde hal
rindu nak makan aiskrim mcD dgn awk
awk satu-satunya org paling gila aiskrim yg pernah sy jumpa. hehe
tak pernah muak. tak lunch pun takpe 
sumbat je aiskrim semua perisa pun boleh kenyang.hehe 

tau tak kenapa rindu semua tu?
sebab sekarang dah tak same.
dah terpisah jauh membawa haluan masing2
dan punya impian masing2 untuk dikejar.
apepun pasti ade pengganti untuk semua rutin tu kan.
who ever she is, hope that she'll take care of my lovely friend ni baik baik.

lastly,
 we've been gone through together all these years and..
have u ever bored with me??
coz for me the answer is NEVER. hehe
so glad to have a friend like you.
thank you for brighter my life.
.i  you.
oklah, till then.the end babai :)



selamat hari jadi awak !
may Allah bless you always ^^


untuk gadis cantik ayu sweet meletup ;P
.atikah ahmad kamari.
suke purple kan.nah tulisan semua purple.
pink terang sangat. hee

happy birthday beautiful girl !
dia cantik, saya tak huhu

hoi hoi kteorg bukan les bukan jugak org bajet kl.
ade sesetengah org yg tak biasa ber aku kau. ok?
jgn short-minded sgt, memang dah terbiasa saya awak ;D

No comments: