.i’m on my way to the future.

Saturday, July 9, 2011

sembilan julai

Assalamualaikum.

hello everyone, actually there's nothing much i wanna write here. i'm just bored. so new update about surroundings. since few days ago, ade construction belakang umah ni ha. so first and second day, keje2 kat dapur tu kena kurangkan sebab diorang nak keringkan and simen longkang baru. so senang keje aku, tak payah memasak. aku memang malas sikit masak lately. kalau disuruh pun dgn selamber je mulut ni ckp 'buat tak ikhlas ni'.tak tau lah kenape. nasib bek adik aku x paham ape maksud aku tu.pffftt.

memandangkan rumah aku paling tepi and ade space kat belakang tu, so pekerja2 costruction yg bapak aku pun tak kenal sebenarnye ni pun meminta kebenaran untuk meletakkan alat bertukang mereka dekat belakang tu.yela takkan setiap hari nak bawak balik ulang alik  kereta sorong, cangkul, penyodok tu semua kan. penatlah camtu jadi eloklah gune kelebihan yang ada. dua org je pekerjanya kalau tak silap. so kadang2 rase nak sakit jantung jugakla time tengah sidai kain tiba tiba ade pulak orang masuk dekat pagar belakang tu. ok terus lari masuk dalam, takutt okey. aku da la suke sexayyy haha *ini tipuu*

malas ah citer panjang. here, few pics that i snap it on the first day. 

belakang rumah.
deret2 rumah terdekat ni hanya ada 2 rumah orang melayu. 
mine and orang sebelah. yang lain cina india .ini memang satu Malaysia ^^
dekat sikit. ade ikan berenang.
barang tumpangan.
kerja elok elok ya pak joko 
*name samaran bebudak kt kuantan dulu bg dekat buruh2 asing ni.

baiklah sampai sini dulu.lately takde entry yang berilmiah yang mampu aku taip and updated kat sini. one fine day insyaallah.saya hanya insan biasa. maaflah.
the end, assalamualaikum... 


*menulis dlm keadaan takde mood.mmg mcm ni.
aku rase macam kena tipu. BENCI !

No comments: