.i’m on my way to the future.

Sunday, July 31, 2011

.teluk senangin.

Assalamualaikum.
hai everyone. da lame tak buat laporan kat sini. hehe ermm pagi ni mak kejutkan aku and ask me "mak nak pegi makan durian. nak ikut tak?" and i was like "what??" sambil blur blur and mamai2 bangun tidur tu kan. terus angguk je lah. lepas tu letak kepale and tidur semula. seeing me doing that, mak terus mcm membebel "bgn cepat, bersiap nak pegi kejap lagi je ni". ok aku buatbuat nak bangun. malasnyaa nak mandi pepagi buta. sejuk kot. haih.


a moments later sume dah siap, mak ayah n adik si kecik tu. ijat tak ikut sebab ade lawan bola dekat sekolah die. aku and adik aku, Aida je yg terkial-kial nak gosok tudunglah, bajulah. huhu blur kot and perempuan kan biaselah mesti terpikir2 nak pakai baju ape an. and mak ade cakap pakai baju kurung pun takpe ade makan2 nanti, kenduri bla bla bla. cepat sikit siap. dua jam baru sampai ni dekat segari tu.nanti kalau lambat takde benda dah tunjuk muka jer bla bla bla *mak aku memang suka membebel :p seriously aku mmg tak bape nak paham hari ni nak kemane sebenarnye. kate nak makan durian kan so i assume that nak balik kampung lah kot. aku grab je lah ape yg ade.


dalam kereta aku sambung tido. ngantuk siot. haha bila dah sampai. ok macam pernah pegi tempat ni tapi bila yee.ouh memang pernah. mase sem satu dulu, under JPAM ade wat latihan medan kat sini. dekat teluk senangin namanya. tempatnye tak bape nak membangun but still ramai org datang mandi manda berkelah memancing dan sebagainyaa.hehe tapi kali ni bukan lepak dekat tempat yg buat latihan medan tu tapi dekat kem ape ntah namenye. best jugak. hee rupenye cikgu2 sekolah mak ni wat berkelah saje-saje dgn family semua. and they all tidur sane semalam. best gila. since i've followed mom for every event for her school, *mostly aku ikut secara kebetulan.heh* so dah kenal sgt cikgu2 ni. mereka je tak kenal aku. haha and junior aku yg dari convent tu pun ade jugak. jumpe lagi la kiteee hee :D


as usual, let's the picture tell you the story yeah. enjoice ;)
mereka
dia
my sister, Aida
saya
sumpah nasib baik tak pakai baju kurung, ni pun dah lari konsep nak bersantai di tepi pantai =.='
these remind me to someone. =.='
hasil tangkapan cikgu2 perkasa. hehe
kite bakooo ;p
macam biasa main lukis2 atas pasir. hoho
sape KIM? banyak kim dalam dunia and i love kim :P
si hensem kacak bergaya.haha
i asked her who's tom? and she said tom and jerry lah. and i was like haaaaaa?
ape ape je lah adik aku tulis ni.
*oppss sensored. haha
few hours later we started getting bored and doing crazy things. and this is one of it, taking pictures. huhu
dia memang tggi dari aku. and KURUS. haih
nampak pendek la si gemok ni =.='
monkey makyeh.kui3
kesian gilaa sapelah tanam kucing dalam pasir ni. tinggal kepala je TT
ok jangan tertipu. bukan kepala kucing actually tapi kayu yg berbentuk kepale kucing. dah investigate dah. heheh
lastly, the durian was awesome, the food was great, the view was lovely, the people was the very very awesomeness. hee overs gilaa.
mase tgh berkemas pk hem tu cakap tahniah kat mak. sebab mak pindah sekolah and he said he will roger lagi if ade held any event. kite tetap satu family walau terpisah pun.sungguh terharu aku dengar. mak sgt tak happy bila ppd suruh pindah sebab dah biasa dekat perkasa tu and kesian dekat anak2 murid nak kena jumpa cikgu sejarah baru. nak buat mcm mane arahan pihak atasan perlu dipatuhi meskipun tak rela.mak terlalu berfikir sampai mak excident kecil mase balik sekolah semalam. mujur tak de kerosakan or cedera pape. sedih.sobsob.semoga mak cekal.

sebelum balik. babai teluk senangin. entah bila jumpa lagi. hoho

nah cupcake. satu untuk saya,satu lagi untuk awak. i love you ;)


diam diam sudah hari terakhir bulan Julai. cepat gila masa berlalu kan.
selamat menyambut bulan Ramadhan al-mubarak. setahun sudah. kita berjumpa lagi. semoga diberi peluang berjumpa Syawal juga. insyaAllah :)
kurangkan dosa lebihkan pahala. babai assalamualaikum.

No comments: